Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~trid | użytkownik

imię i nazwiskotrid adresMidgar zarejestrowany05.07.2005 @23:34:46 ostatnio na stronie25.07.2017 @23:37:07
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.tridone.com Gadu-Gadu2629281
digarty10 komentarze296 posty na forum3

komputer / sprzęt
mbp

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Dilok    07.05.2007 @17:39:58
dziekowczka;]
_______


~Dilok    07.05.2007 @14:02:38
no z koszalina, ale nie z glownej sciany
a tak poza tym to w gizu mam od cholery ziomow i jak masz kontakt z lipka (37) to go pozdrow i powiedz ze robimy sciane w wakacje
elo
_______


~SZK    07.04.2007 @10:56:10
Wesołych świąt Wielkanocnych, mokrych jajek i spokojnego dyngusa!

Życzę Ja, Szymonek
~siiir    05.02.2007 @00:00:46
bardzo dziekuje klaniam sie
~dziewczynka86    25.01.2007 @12:34:17
Hehehe lubisz Goldenboya? Zayebisty jest!!
~Shavel    17.01.2007 @22:30:23
hehe... jebac nauke lepiej se chyba pobazgrać.

swoja droga wrzuty robia wrazenie. serio. weź zbombuj jakis pociag :P

ema
~proembrion    21.12.2006 @16:57:59
ale ogolnie to jest jakby przez lunete bez zbiegów
~proembrion    21.12.2006 @16:55:00
wiem wiem to jest malowanie z glowa w dól
~proembrion    13.12.2006 @14:45:15
pozdro pozdro i dla oweru również
~RICHone    30.10.2006 @08:08:13
jops mam nadzieje ze jakis Jamik bedzie jeszcze i wpadnisz razem z Owerem PJontkes
~f2    24.05.2006 @12:51:13
nie lubie bardzo jak ktos mi pokazuje cos nie swojego i wciska mi ewidentnie ze sie nie znam i gowno wiem.
ale efekt jak zawsze.. dozywotni ban, wiec o czyms to swiadczy.
~f2    23.05.2006 @14:18:24
faktycznie, spiecia z userami ktorzy wrzucaja nie swoje prace.
~f2    22.05.2006 @22:37:16
widze koles ze mi dupe obrabiales kiedy mnie nie bylo?
^manouka    18.05.2006 @10:42:27
Moje uszanowanie, bardzo dziękuje za komentarz w dodatku jak najbardziej pozytywny :D
~unit731    13.05.2006 @13:54:43
elo, czym szkicowales "dirt" na tym murku?
~MaG84    12.05.2006 @01:14:38
dzieki za zrozumienie pozdrawiam
~meninazul    11.05.2006 @03:02:42
thank you
_______
i could eat an ice cream right now *
~avanguard    10.05.2006 @12:37:04
dzienx
-KoliberOs    28.04.2006 @16:49:33
podziękować ...
~Melian    24.04.2006 @17:13:51
hmm perspektywa to akurat tegeswszystko sie zbiega jak ma sie zbiegac...
~MaG84    20.04.2006 @09:49:52
fajne wrzuty, szczególnie jak dla mnie ostatni, pozdrawiam
~bleft    15.04.2006 @22:25:17
...what's up :D
_______
...masz chwile to sprawdz czy nie bleft - uje
http://www.behance.net/Bleft
+mOsk    03.04.2006 @08:31:06
dzieki zioom
~OVERONE    04.01.2006 @03:51:10
KOZACZKU CHłOPACZKU POZDRAWIAM CIE JA OVER JEDEN HEHEH JESZCZE NIE ROZKMINIłEM TEJ STRONY ALE DAMY RADE NIE TAK BO SIłA NIE TKWI W JEDNOSTCE TO LECIM STADO ZA MNA!
~trid    27.12.2005 @10:13:29
calkowicie zeszlo okolo 8 puszek. oprocz tego sporo polowek i maxymalnych resztek po wypelnieniu. czyli calkiem niezle biorac pod uwage ze sie sciemnialo wczesnie i wiekszosc pracki i detali sie robilo w swietle jakiejs opierdzialej latarni

a apropos mojego istnienia to sie ukrywam przed urzedem imigracyjnym moja rodzina w Wietnamie by sie przekrecila z glodu gdyby mnie deportowali
_______
• chce fendera, zapas blatow elementa i zaczarowana niekonczaca sie farbe...i zeby przestano wciskac dzieciom w szkolach ze bociany jedza zaby! •
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt